|
کمپین پیامکی و نکات آن
متن از پنل اس ام اس شیراز
کمپین های اس ام اس و پیامک شخصی می توانند به بازاریابی پیامکی شما در جذب مشتری وگسترش لیست مخاطب کمک
شایانی کند . پیامک تبلیغاتی و بازاریابی اس ام اسی سریع ترین ، مهمترین و مستقیم ترین راه برای ایجاد ارتباط با مخاطبین است
این استراتژی برای ارتباط با مصرف کنندگان وفادار و مشارکت آنها بسیار موثر است؛ به همین دلیل است پلتفرم ایجاد کمپین پیامکی
شخصی منافع مشترک برای طرفین دارد.به یاد داشته باشید ، گوشی های هوشمند و تلفن همراه در حال حاضر به ضمیر مجازی
شخص تبدیل شده است ، تلفن همراه تقریبا به یکی از اعضای بدن مردم تبدیل شده است که جدایی ناپذیر است.
اضافه کردن اپراتور تبلیغات صوتی، پیامک صوتی و ارسال هدفمند و شخصی شده برای شما مثل یک زرادخانه قدرتمند می ماند ،
بازاریابی دیجیتال ، تبلیغات فیس بوک ، و تبلیغات صوتی برای کسب و کارتان بسیار کارساز و پربازده است.
برای استفاده از استراتژی های پنل پیامک و پنل اس ام اس و نمایندگی پنل پیامک 4 نکته را باید بدانید:
1*پر جاذبه ی کم آزار باشید.
هنگام استفاده از کمپین پیامکی و تبلیغات پیامکی برای ایجاد ارتباط با مخاطب و ارتقاء کسب و کار و مارک تجاری مارک های باید
اطلاعات و جزئیات محصولات و نوع خدمات را مختصر و جذاب تهیه کنید به نحوی که خسته کننده و آزار دهنده نباشد ، با برنامه
ریزی اقدام به ارسال پیام کوتاه و اس ام اس تبلیغاتی کنید ، موقعیت زمانی و مکانی را در نظر بگیرید و باعث ناراحتی و اذیت
مخاطب نشوید که نتیجه معکوس میدهد.
*پیامک صوتی * *نمایندگی پنل پیامک شیراز * *پنل اس ام اس شیراز *
2*دقت در ارسال
اطمینان حاصل کنید که فیلدهای کافی در فرم ثبت نام برای افرادی که نام کامل و نام مستعار یا اختصار خود را میگذارند، ارائه
دهید. بدست آوردن جزئیات دقیق درباره مشتری مهم است واگر پیام شما به اشتباه برای شخصی دیگر ارسال گردد و باعث ناراحتی
و آزار آن شود ممکن است هر اتفاقی روی دهد.
3*ساخت پروفایل ترجیحی
از همان ابتدا، هنگامی که درحال انجام تنظیمات شخصی هستید ، باید تمام جوانب کار را درنظر بگیرید،جمع آوری داده مخاطب
چندین راه دارد و به نفع شماست .1*نظرسنجی پیامکی 2*کلید واژه 3*استفاده از داده های موجود و بررسی داشتن این اطلاعات در
فایل می تواند سود دهی شما را افزایش دهد.
4*محتوای رایگان
یکی از روشهای مطمئن برای دریافت پاسخ محتوای رایگان است . اگر ویدیویی دارید که مربوط به مشتریان و نام تجاری شما است
آن را همراه با یک پیشنهاد ویژه ارسال کنید. یکی از مزایای بازاریابی پیامکی استفاده از ویژگی شبکه های اجتماعی است که قدرت
مانور شمارا بیشتر میکند و باعث افزایش درخواست و مشتری میشود.
شرکت تک راین سپهر خاورمیانه آماده ارائه بهترین خدمات پیامکی به شما عزیزان است.
باما تماس بگیرید. 07137325725 09164900129
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 آذر 1397برچسب: تبلیغات صوتی, پیامک صوتی, بازاریابی پیامکی, پنل اس ام اس, بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400, سرویس پیام کوتاه, پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز, پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک , توسط smsreson
5استراتژی اصلی بازاریابی پیامکی
متن از پنل اس ام اس شیراز
آیا می دانستید که استراتژی های بازاریابی پیامکی می توانند در مشتری ایجاد حس وفاداری کنند؟ به جزءاین، بازاریابی اس ام اسی ارزان ترین
و کارآمدترین شیوه مدرن تبلیغات و بازاریابی برای اجرای برنامه آزمونوفاداری مشتری است . اما چرا اینقدر موثر است؟
استفاده از فن آوری موبایل به سرعت در حال برسی و تغییر چگونگی ارتباطات صاحبان مشاغل و کسب وکار با مشتریان خود است . یک شرکت
تحقیقات و فناوری تخمین زده است که صنعت بازاریابی دیجیتال و پیامک تبلیغاتی در طی چهار سال آینده حداقل 400 درصد افزایش خواهد
یافت و تا سال 2020 میلادیسقف پرداخت هزینه برای استفاده از پنل اس ام اس ، پنل پیامک ، تبلیغات فیس بوک و تبلیغات پیامکیبه 50
میلیارد دلارخواهد رسید ، به همین دلیل است که تکنیک های سنتی بازاریابی و تبلیغات با آنهزینه سنگین رو به انزوا می رود و طرفداران
خود را از دست میدهد.
با آمار 98 درصدی در خواندن پیام کوتاه ، استفاده از پلت فرم بازاریابی و تبلیغات پیامکی گسترش یافتهاست ، و به یک حقیقت مهم در امر
بازاریابی و تبلیغات تبدیل شده است.
استراتژی حس وفاداری
1*شخصی سازی
یک از شخصی ترین راه های ارتباط با مخاطب پیام کوتاه و متن پیامکی است. هنگام ایجاد برنامه حس وفاداری، جمع آوری اطلاعات مربوط به
هر مشتری بسیار مهم است یعنی عادت های خرید ، نوع علاقه ، موقعیت مکانی و غیره بسیارضروری است . یک جنبه کلیدی هر استراتژی
بازاریابی موبایلی و تبلیغات آنلاین ، هدفگیری رفتاری، بررسی و شخصی سازی جهت برقراری ارتباط تعاملی با مخاطب و مشتری است.
2*از پیام شما سپاسگزارم
هنگامی که سایتهای تجارت الکترونیک یا صندوقداران ، به مشتریان برای پیوستن به برنامه حس وفاداری ،انگیزهمی دهند، شرکت ها می توانند
از مشتریان ثابت خود با پیشنهاد ویژه برای خرید و یا اطلاعات بیشتر درموردمحصولات، خدمات و رویدادهای آینده قدردانی کنند. یکی دیگر از
خدمات نوین شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه، یکپارچه سازی خلاقانه ، برای شرکت ها ، موسسات و صاحبین مشاغل است که می توانند به
طورخودکار پیامهای شما را پس از خرید محصولات به مشتریان ارسال کنند. ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان ،قدردانی ازمصرف کنندگان
است.
*اپراتور تبلیغات صوتی * *تبلیغات صوتی * *پیامک صوتی *
3* پیشنهاد ویژه
یکی از راه های کلیدی برای جذب مخاطب و عضویت آن در برنامه حس وفاداری مشتری ، ارائه عضویت درباشگاه مشتریان ویا ارسال
پیشنهادات خاص هفتگی یا ماهانه منحصر به فرد به اعضای برنامه وفاداری، یکراه فوق العاده برای تشویق ثبت نام برنامه ی حس وفاداری و
جذب مشتریان بیشتر است.
4*کد کوتاه
کد کوتاه ارسال شده از طریق پیامک متنی ، با استفاده از کلید واژه و کد ترکیبی ، عامل مهمی در جذبمشتریو ارتقاء نام تجاری است .
مشتریانی که پیامک یادآوری و پیامک هدفمند شما را دریافت می کنند ،درواقع برای ملاقات و خرید مجدد شما انگیزه پیدا میکنند.
5*انگیزه در فروشگاه
بسیار مهم است هنگامی که مشتریان به محل خرید و فروش می روند ، محصولات و خدمات را افزایش دهیمکه نشان گر احترام گذاشتن به
آنهاست ،ارائه پیشنهادات منحصر به فرد در سراسر فروشگاه ، و یا تبلیغ هدفمندو بن تخفیف و کلمات کلیدی حس علاقه مندی و اشتیاق در
مصرف کنندگان ایجاد میکند.
ما شمارا برای داشتن یک آینده روشن در کسب وکار و تجارت یاری میکنیم.
*پنل پیامک شیراز * * نمایندگی پنل پیامک شیراز * پنل اس ام اس شیراز *
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 10 آذر 1397برچسب: تبلیغات صوتی, پیامک صوتی, بازاریابی پیامکی, پنل اس ام اس, بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400, سرویس پیام کوتاه, پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز, پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک , توسط smsreson
اعتراف رادیو لندن : سیاست انگلیس ، مداخله در امور ایران است.
رادیو لندن بعد از اشغال ایران در سال ۱۳۲۰ بخشی از سیاستهای دولت انگلستان در ایران را افشا کرد.
سوم شهریورماه 1320 قوای متفقین برای ارسال نیرو به شوروی وارد خاک ایران شدند. روسها از سه محور شمال کشور و انگلیسیها نیز از غرب و جنوب وارد کشور شدند. سفرای شوروی و انگلستان صبح روز 3 شهریورماه خطاب به دولت ایران اعلام میکنند چون این کشور در مقابل متفقین و درخواستهای آنان سیاست مبهمی در پیش گرفته و در اخراج عُمال آلمان اقدامی نکرده ارتشهای شوروی و انگلستان وارد ایران شده و مشغول پیشروی هستند.
ورود بیگانگان به خاک ایران، ترک مقاومت ارتش رضاشاه، کشتن مردم بیگناه و کمبود آذوقه موجب شد تا رضاشاه در تاریخ 25 شهریور 1320 از سلطنت استعفا داده و به جزیره موریس تبعید شود.
دولت انگلستان برای بار دوم از زمان جنگ جهانی اول خاک ایران را مورد تعرض قرار میداد. سیاست سنتی انگلیسیها در ایران همواره تضعیف دولت مرکزی و سرگرم کردن مردم به زدوخوردهای داخلی بود اما بعد از اینکه حکومت کمونیستی شوروی در مرزهای شمالی ایران ایجاد شده بود و خطر کمونیسم منافع غرب را به خطر انداخته بود، سیاست آنها بهیکباره تغییر کرد و از حکومت رضاشاه دفاع کردند.
بااینحال بعد از نزدیکی رضاشاه به آلمانها و سکوت در برابر درخواست متفقین برای استفاده از خاک ایران جهت کمک به شوروی، به ایران آمده رضاشاه را از سلطنت برکنار کردند و فرزندش را جای او نشاندند.
رادیوی لندن در تاریخ 1320/8/20 سیاستهای انگلستان در ایران را اعلام میکند که همراه با اعترافاتی است که بازخوانی آن برای پی بردن به نحوه مداخله در امور یک کشور مهم است. در این برنامه رادیویی انگلیسها به مداخله امور کشور، قرارداد 1907 و تقسیم ایران بین خودشان و روسیه، حفظ ایران برای جلوگیری از نفوذ دیگر کشورها در هند و... اشاره میکنند.
متن زیر در جلد اول کتاب تاریخ سیاسی معاصر ایران نوشته جلالالدین مدنی منتشر شده است:
شما از سیاست دولت انگلیس در ایران آگاه نیستید. این سیاست ساده و روشن است اما کسی به آن پی نمیبرد. سیاست انگلیس در ایران مبنی بر دوستی است. دوستی دو قسم است: "دوستی بیغرض و دوستی با غرض". دوستی بیغرض به ملت ایران مخصوص دانشمندان است اما دوستی دولت انگلیس نسبت به ایران و نسبت به هیچ کشور دیگری، دوستی بیغرض نیست و نمیتواند باشد. در سیاست، بیغرض نمیتوان بود.
ما مصلحت خود را چنین تشخیص دادهایم که ایران باید مستقل و تمامیت ارضی آن محفوظ بماند و نظم و امنیت در آن مستقر باشد چرا که ایران نهفقط دروازه هندوستان است {آن زمان هندوستان مستعمره انگلیس بهشمار میرفت} بلکه دروازه تمام آسیا است
نهایت اینکه غرض ممکن است صالح یا فاسد باشد. سیاست دولت انگلیس نسبت به ایران مبنی بر غرض صالح است! به این معنی که ما مصلحت خود را چنین تشخیص دادهایم که ایران باید مستقل و تمامیت ارضی آن محفوظ بماند و نظم و امنیت در آن مستقر باشد چرا که ایران نهفقط دروازه هندوستان است {آن زمان هندوستان مستعمره انگلیس بهشمار میرفت} بلکه دروازه تمام آسیا است و عدم استقلال و بینظمی و اغتشاش در آنجا برای ما مضر بلکه خطرناک است، این است وجه دوستی ما نسبت به ایران که از روی غرض است... .
دولت انگلیس از این سیاست اصلی منحرف نمیشود مگر به یکی از دو علت: یکی اینکه مأیوس شود از اینکه دولت ایران بر پای خود بماند و دیگر اینکه منافع حیاتی خود را در ایران در مخاطره ببیند! در این صورت چارهای ندارد از اینکه هر دست و پایی میتواند بزند و کسی هم حق ندارد انگلستان را ملامت کند، مثلاً قراردادی که ما در سال 1907 با دولت تزاری روس بر سر ایران بستیم و ایران را به منطقههای نفوذ تقسیم کردیم از این جهت بود که آن زمان پس از چندین سال تلاش مأیوس شده بودیم از اینکه دولت ایران بتواند استقلال خود را حفظ کند و میدیدیم که بهسرعت زیر دست دولت تزاری میرود. بهوسیله آن قرارداد خواستیم یک مقدار از تجاوزات روسیه تزاری جلوگیری کنیم.
*در زمان جنگ جهانی اول در ایران مداخله کردیم چون منافع ما در خطر بود *
همچنین در زمان جنگ بینالملل اول ما در کارهای ایران مداخله کردیم چرا که بهخاطر شیطنتهای آلمانها و عثمانیها منافع خودمان را در خطر میدیدیم و در 1919 قراردادی با ایران بستیم. بسیاری از مردم گمان بردند ما میخواهیم ایران را تحت حمایت خود در آوریم چراکه با مشاهده وقایع چندینساله مأیوس شده بودیم که ایرانیها بتوانند امور خود را اداره کنند.
پس از آنکه دیدیم ملت ایران نسبت به آن قرارداد بدبین است و آن را مبتنی بر فرض، غرضِ فاسد میداند قرارداد را ملغی کردیم و در عوض دولت ایران را تقویت و مساعدت کردیم که نظم و اقتدار را در کشور خود برقرار نماید، تقویت و مساعدت ما از رضاشاه رازش این بود. باید انصاف داد که او در چند سال اول به اصلاح امور کشور پرداخت اما بهمرور زمان هرچه قدرتش بیشتر شد از راه صحیح بیشتر منحرف شد و به کارهای بیقاعده دست زد و ما هم ناراضی بودیم اما چه میشد کرد؟!
دشمنان القاء میکردند که ما رضاشاه را اداره میکنیم و هرچه میکند بهدستور ما است ولی چنین نبود! تا وقتی که دیدیم شیطنت آلمانها و غفلت شاه، منافع ما را دارد به خطر میاندازد، این بود که این اقدام اخیر (اشغال ایران در 3 شهریور 20) را کردیم و اطمینان میدهیم که بهمحض اینکه مخاطره فعلی رفع شد خاک شما را تخلیه میکنیم و شما را در امور کشور خودتان آزاد و مختار میگذاریم و دولت شوروی هم که با ما متحد است همین نیت را دارد!
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 8 آذر 1397برچسب: , توسط smsreson
بازاریابی نوین با پنل اس ام اس
متن از پنل اس ام اس شیراز
آیا شما از تعداد مشتریانی که از گوشی های خود برای مقایسه قیمت در فروشگاه استفاده می کنند نا امید
هستید؟ آیا می خواهید بدانید که چگونه با وجود نمایشگاه ها ، آنها را به سمت خود جذب کنید؟ ما به شما
کمک میکنیم تا به شما بفهمانیم که چرا مردم این کار را انجام می دهند و چه کاری می توانید بازاریابی نوین را
با پنل اس ام اس انجام دهید.
اما چه کاری می توان انجام داد که با اثرات نمایشگاه ها بر روی در کسب و کار شما مقابله کرد ؟
کلید در حال توسعه بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی شخصی است که بر مصرف کننده تاثیر گذار و
به مشتری، انگیزه بدهد.
شما نیاز دارید تا بازی خود را ادامه دهید . هر چیزی که شما می توانید انجام دهید برای جلب توجه مردم
ومشتری به دور از دید رقبا ،کمک خواهد کرد تا مشتریان بیشتری به سمت شما بیایند.
امروز میخواهیم بهترین پیشنهاد را برای ارتقاء کسب و کار و شغلتان ، به شما دوستان بدهیم. از فن آوری
دیجیتال و تکنولوژی به نفع خودتان استفاده کنید. به شبکه بزرگ پنل اس ام اس شیراز بپیوندید و با راه
اندازی یک برنامه که در فروشگاه ها قابل استفاده است ، مشتریان می توانند به راحتی همه آمار و اطلاعات
درباره شما و محصولات (از جمله بررسی ها) را دریافت کنند. میتوانید با پیشنهاد یا دادن یک هدیه کوچک از
آنهادرخواست کنید که به لیست مخاطبین شما ملحق شوند تا بتوانید به آنها را پیشنهاداتی ارائه دهید که
ممکن است خواسته شان باشد ویا نظرشان را جلب کند . به یاد داشته باشید که 60 درصد از مصرف کنندگان
و مخاطبین ، تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی را مطابق با منافع و خواسته خود میخواهند ، بنابراین
اطلاعاتی را که از آنها به دست می آورید در پایگاه داده مخاطب ذخیره کنید.
*اپراتورتبلیغات صوتی * *پیامک صوتی* * تبلیغات صوتی*
ارائه wifiرایگان
این یک استراتژی برنده است،هنگامی که مشتریان و مخاطبین در فروشگاه شما راه می روند،میتوانید
آنها را با اعلام حضوری ویا بروشور wifiرایگان مطلع سازید. آمار اخیر از نشان می دهد که در فروشگاه هاییwi-fi
رایگان دارند تا سقف 44٪ بر خرید مردم تاثیر می گذارد.
بهبود خدمات مشتری
بنابراین شما با ارائهwi-fi رایگان و یک برنامه مفید به راحتی مخاطبین ومشتریان را به سمت خود جذب
کردید. اینک آنها کمتر تمایل دارند که به جای دیگری بروند. این تنها تفاوت اصلی بین پشتیبانی شما و وب
سایت های ارزان اما غیر شخصی است . ارائه خدمات بهتر، اصلا سریع نیست ، اما اگر می خواهید بدانید که
چگونه این کار را به نحو احسنت انجام دهید با مشاورین و متخصصان ما که 24ساعت شبانه روز پاسخگوی
شما هستند تماس بگیرید. 07137325725 و 09164900129
*پنل پیامک * *نمایندگی پنل پیامک * پنل پیامک شیراز*
محصولات منحصر به فرد را ارائه دهید.
بهترین راه برای قیمت گذاری مورد نظرتان اینست ، اطمینان حاصل کنید که هیچ محصولی را نمی توان با
محصول شما مقایسه کرد. بطور چشم گیری از تولید کنندگان خواسته می شود خطوط تولید و کالایی را که
ارائه می دهند از لحاظ کیفیت و مرغوبیت حرف اول را بزند و فقط در فروشگاه ها میتوان پیدا کرد.
شما با تخفیفات آخر فصل و دادن کارت خرید و مشخص کردن جایزه بزرگ برای سقف خرید مشخص به
سهولت مردم ومشتریان را به سمت خود میکشانید. واین یعنی پیشرفت و موفقیت
شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 آذر 1397برچسب: تبلیغات صوتی, پیامک صوتی, بازاریابی پیامکی, پنل اس ام اس, بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400, سرویس پیام کوتاه, پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز, پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک , توسط smsreson
استفاده از پنل اس ام اس
متن از پنل اس ام اس شیراز
در جوامع امروزی برای شناخته شدن و ارتقاء شغلی به دو ابزار و وسیله نیاز است ، که بدون آن حرفی برای
گفتن نیست ، تبلیغات و بازریابی به غول صنعت تجارت تبدیل شده است ، و طبق آمار گرفته شده تا2016
این صنعت 19 میلیارد دلار رشد داشته است و همچنان در حال افزایش است. با رشد چشم گیر و روز افزون
تلفن همراه و افزایش عرضه و تقاضای عمومی ، استفاده از پنل اس ام اس و صنعت بازاریابی تلفن همراه که با
تغییرات سازگار وانعطاف پذیر است بهترین راهکار واستراتژی است.
طبق نظرسنجی ها و آمار جهانی 98% از پیامک های ارسالی توسط مخاطب در 3دقیقه اول خوانده میشود ، با
ارزیابی ها و برسی انجام شده استفاده از تلفن همراه در بازاریابی و تبلیغات بیشترین بازخورد و بازده را برای
کسب وکارها وصاحبان مشاغل را دارد و به راحتی با یک پیام کوتاه و اس ام اس تبلیغاتی محصولات وکالاهای
خود را برای عرضه به مخاطب معرفی میکنند.
شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه با ایجاد طرح ها و ایده های نوین بازاریابی و تبلیغات و با قیمت های باورنکردنی
برای استفاده از پنل پیامک ، نمایندگی پیامک و نمایندگی پنل پیامک شیراز و با سابقه ای درخشان به عنوان
پیشرو در ارایه انواع پنل اس ام اس ، پنل پیامک صوتی ، اپراتور تبلیغات صوتی ، تبلیغات پیامکی و
بازاریابی اس ام اسی شناخته شده است.
در عصر امروز که عصر فن آوری و تکنولوژی است ، دستگاه های تلفن همراه و گوشی ها ی موبایل ، نقش مهمی
در ارتقاء و رشد مشاغل و پیشرفت محصولات و ارتقاء تکنولوژی دارد . شرکت ها وموسسات می توانند با
ارسال هدفمند پیامک با مخاطبین مشتریان ارتباط برقرار کنند، به آنها در مورد آخرین محصول خود بگویند.
با بهره مندی از تکنولوژی تلفن همراه و بازاریابی دیجیتال میتوان آینده شغلی خود را تضمیین شده حساب کرد.
شما عزیزان اگر قصد پیشرفت و شناخته شدن دارید ومیخواهید پله های ترقی کسب و کار وشغل خود را طی
کنید با ما تماس بگیرید. 07137325725 09164900129
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 6 آذر 1397برچسب: تبلیغات صوتی, پیامک صوتی, بازاریابی پیامکی, پنل اس ام اس, بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400, سرویس پیام کوتاه, پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز, پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک , توسط smsreson
بازاریابی دیجیتال 2
متن از پنل اس ام اس شیراز
در جامعه کنونی که درآن زندگی میکنیم تکنولوژی و فن آوری دیجیتال در روند تبلیغات و بازاریابی دیجیتال
با استفاده از ابزارهای قدرتمندی مانند پنل اس ام اس ، پنل پیامک و اپراتور تبلیغات صوتی برای ارتباط و
تعامل با مشتری و توسعه کسب وکار و نام تجاری ، در مسابقه دیگرگزینه ها وروشهای تبلیغات وبازاریابی
پیشتاز بوده ومیشود با اطمینان گفت در رتبه اول قرار دارد. اگر شما قصد پیشرفت و ترقی را دارید و میخواهید
که صدایتان را همه بشنوند ، به یک استراتژی کلی و یک شرکت قدرتمنده ارائه دهنده تبلیغات پیامکی ،
پیامک صوتی و بازاریابی اس ام اسی نیازمند هستید. زمان آن است که از فن آوری نوین دیجیتال بهرمند شوید
و تبلیغات و بازاریابی خود را با کیفیت و قوی تر کنید.
شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه اولین و مجهزترین سامانه دیجیتال پیامکی کشور با بیش از یک دهه سابقه در
امر ارسال انبوه پیامک با کیفیت و ارزان آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.
اگر در مورد استفاده از خدمات فکر می کنید، چند مورد را در نظر بگیرید:
*سهولت در استفاده
ارائه دهندگان سرویس پیامرسان و نمایندگی های پنل پیامک از پلت فرم های بازاریابی پیامکی
شرکت اهورا اطلس فارس استفاده میکنند چرا که این پلتفرم برای استفاده بازاریابان تلفن همراه و صاحبان
کسب و کارهای نوظهور طراحی شده است تا بتوانند به راحتی و با سرعت بالا پیامک تبلیغاتی ، پیامک صوتی
و پیام کوتاه های خود را آپلود و ارسال کنند.
*ویژگی ها و قابلیت های پیشرفته
آیا ارائه دهنده فعلی شما راه هایی برای همپوشانی با سیستم های جدید را ارائه می دهد؟ اس ام اس API به
منظور ادغام هر سیستم استاندارد و سفارشی با پلت فرم بازاریابی ایمیل و معماری وب سایت با قابلیت های
پیشرفته بازاریابی پیامکی طراحی شده است، بنابراین پلتفرم ما راه حل های مشارکت با مشتری را به طور
باور نکردنی و ساده تر ارائه میدهد.
*قیمت گذاری
يکي ديگر از ويژگي هاي پنل پيامک پيام رسون هدف گذاري و تعرفه ي رقابتي پيامک به صورت ويژه است به
طوري که تعرفه ارسال پيام کوتاه را تنها جهت حذف چندگانگي و رقيبان بي کيفيت روي 88 ريال ثابت تنظيم
کرده است. به جرات مي توان گفت که سامانه پیام کوتاه و نمایندگی پیامک پیام رسون شیراز ارزان ترين
پنل هاي پيام کوتاه و ارزان ترين تعرفه ي ارسال پيام کوتاه در ايران است.
*خدمات مشتری
همواره در سیستم های ارسال پیامک و همچنین خدمات اینترنتی پشتیبانی از مهمترین مسائل بوده است ،
پنل پیامک شیراز با تعبیه بخش ارسال درخواست پشتیبانی در سامانه پیامک کیفیت این بخش را به حداکثر
رسانده است، پس از ثبت درخواست پشتیبانی توسط شما در هر ساعت از شبانه روز یک پیامک به کارشناسان
مربوطه آن بخش ارسال می شود، کارشناس مربوطه در حداقل زمان ممکن به درخواست شما پاسخ می دهد تا
زمان پاسخ دهی به درخواست، نیازی به حضور درپشت کامپیوتر خود نیست و به محض این که درخواست شما
پاسخ داده شود یک پیامک به موبایل شما ارسال خواهد شد، در ساعات اداری نیز پشتیبانی به صورت تلفنی نیز
مهیا می باشد ، از دفترچه راهنمای 60 صفحه ای سامانه نیز می توانید استفاده کنید .
اگر پیشرفت و ارتقاء کسب وکار و رشد مارک تجاری خود را میخواهید.........!!!!!!
همین حالا با ما تماس بگیرید. 07137325725 09164900129
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 آذر 1397برچسب: تبلیغات صوتی, پیامک صوتی, بازاریابی پیامکی, پنل اس ام اس, بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400, سرویس پیام کوتاه, پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز, پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک , توسط smsreson
بازاریابی دیجیتال 1
متن از پنل اس ام اس شیراز
بازاریابی تلفن همراه و پیشرفت تکنولوژی و فن آوری دیجیتال
در دهه اول قرن 21 ، بازاریابی اینترنتی روز به روز افزایش یافت تا جاییکه از صفر به صد رسید .اینترنت در
سال 2000 تازه شکل گرفته بود و گوگل در دوران کودکی خود بود ، نه یوتیوب و نه فیس بوک ونه هیچ
یک از شبکه های اجتماعی وجود نداشت، کاربران اینترنت در سراسر جهان تنها 361 میلیون نفر بود و رفته
رفته با پیشرفت تکنولوژی و فن آوری و پیدایش لب تاب ها و گوشی های هوشمند و تنوع در ارائه مطالب و
مضامین وب سایتها ، این تعداد تا 2 میلیارد نفر افزایش یافت که در حال حاضر نزدیک به سه برابر شده
است.
در آن زمان, مردم بازاریابی و تبلیغات در سایتها را دیده بودند ولی در خواب هم نمی توانستند پیش بینی
کنند که چقدر فراگیر و جهانی خواهد شد، اما تعداد کمی این پیش بینی را کرده بودند که بازاریابی تلفن
همراه افزایش چشمگیر و فزاینده ای خواهد داشت. دراواخر قرن قبل تلفن همراه برای عرض اندام درمقابل
غول های تبلیغات و رسانه ها چیزی برای گفتن نداشت.
بعد از سال 2002 ، و با ظهور گوشی های هوشمند و به منظور تغییر شیوه ی تبلیغات ، به فکر تبلیغات و
بازاریابی با تلفن همراه افتادند واین سوال در ذهن ها ایجاد شد....تلفن همراه!!!!بازاریابی!!!!تبلیغات!!!! شرکت
آیفون در سال 2007 راه اندازی شد و اولین تلفن همراه خود را به بازار فرستاد و این مرحله ای برای یک
انقلاب در بازاریابی با تلفن همراه شد.
*اپراتور تبلیغات صوتی * * تبلیغات صوتی * * پیامک صوتی *
برای ارتقاء سطح استفاده از تلفن همراه برنامه ها و ابزار و امکانات مختلفی ساخته و ایجاد شد مانند ، PDA
، GPS ، WI-FIو رابط چند لمسی و....
با ادغام این فن آوری ها ، یک رابطه بسیار پیچیده را برای توسعه کسب و کار مصرف کنندگان ایجاد
می کند. ممکن است فاصله ای طولانی داشته باشد، اما دور از انتظار نیست. اکنون به مرحله ای رسیده ایم
که دسترسی به مشتریان و مخاطبین در هر لحظه امکان پذیر است. بازاریابی دیجیتال و تبلیغات آنلاین
،تبلیغات پیامکی ، بازاریابی اس ام اسی بهترین انتخاب برای پیشرفت و رشد کسب وکار و ارتقاء برند
شماست.
طبق آمار بررسی های انجام گرفته شده 95٪ از پیامک های متنی ارسالی 3دقیقه بعد از دریافت خوانده
میشود ،این آمار شگفت انگیز است. کمپین های انتخاباتی نیز از این استراتژی و راهکار را برای بهتر
شناخته شدن و جذب مردم وآرا آنها استفاده میکنند.
استفاده از نرم افزار بازاریابی پیامکی و اپلیکیشن ارسال انبوه پیامک با سرعت و هیجان در حال افزایش
است. شرکت های فن آوری دیجیتال به طور مداوم به دنبال جدیدترین راه هایی برای اصلاح دسترسی به
اطلاعات و ارتباطات تلفن همراه هستند.. در هر صورت تکنولوژی وفن آوری دیجیتال به شما این اجازه را
می دهد تا با راه اندازی سامانه پیامک پیام رسون ، سرویس پیام کوتاه ، پیامرسان صوتی ، نمایندگی پیامک
وپنل پیامک و پنل فیس بوک به وسیله ی تلفن همراه خود ، با ارسال انبوه پیامک صوتی تبلیغاتی ،
پیام کوتاه و تبلیغات صوتی ، مرز مشخص شده بازاریابی و تبلیغات را پشت سر بگذارید و فراتر از باورها
باشید.
شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه ، به عنوان ارائه دهنده ی جدیدترین استراتژی و متد بازاریابی دیجیتال ،
تبلیغات اس ام اسی و بازاریابی صوتی ، برای تمامی ایرانیان شریف و همیشه سربلند بهترین وباکیفیت ترین
خدمات و پشتیبانی را با تخفیفات ویژه پیشنهاد میدهد.
شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه
باما تماس بگیرید.
07137325725 09164900129
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 آذر 1397برچسب: تبلیغات صوتی, پیامک صوتی, بازاریابی پیامکی, پنل اس ام اس, بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400, سرویس پیام کوتاه, پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز, پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک , توسط smsreson
تاکتیک های بازاریابی
متن از پنل اس ام اس شیراز
یکی از موثرترین کانال های بازاریابی ، پیامک تبلیغاتی ، بازاریابی اس ام اسی و استفاده از پنل پیامک ،
پنل اس ام اس و اپراتور تبلیغات صوتی است.
با افزایش روزافزون کسب وکارهای مختلف و تقاضای تبلیغات وبازاریابی ، ما( پنل پیامک شیراز ) با استفاده
از قدرت بازاریابی پیامکی و برخی از رسانه های اجتماعی (پنل تبلیغات فیس بوک )آنهارا به خدمت گرفته
ایم تا شمارا در این امر یاری کنیم. هوشمندانه ترین ترفند های بازاریابی پیامکی ، کانالها ومزیت های
متقابل با شما را مرتبط است وب سایتها دارای دسترسی نامحدود است و فرصت برقراری ارتباط با مشتریان
را بصورت هدفمند فراهم می کند. در حالی که لیست مخاطبین در تلفن همراه می تواند به شما در بهبود
استراتژی تبلیغات آنلاین کمک کند،همچنین رسانه های اجتماعی می توانند افراد بیشتری رابرای افزودن به
لیست مخاطبین در اختیارتان قرار دهد.
جهت ارتقا و به دست آوردن فهرست مشتری و افزایش لیست مخاطب داشتن پشتیبانی قدرتمند و باتجربه
و کاردان بسیار مهم است. شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه و پنل پیامک شیراز با تجربه وسابقه ی خود،
انواع مختلف تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی آنلاین و تبلیغات صوتی را جهت رشد کسب وکار و
افزایش درآمد را با شما عزیزان به اشتراک میگذارد.
1*همیشه بیاد داشته باشید
بهترین راه ، برای معرفی یک برند اعلام نام خود وارائه ی چگونگی خدمات رسانی است ، تا اینکه هرکسی
ناشناخته لینک و تگ های مربوط به شمارا کلیک کند ودرباره نوع فعالیت شما مطلب بخواند.
2*صفحات خودرا جزاب و زیبا به نمایش دربیاورید.
طراحی صفحات خودرا متنوع ،جزاب و بدون جای بحث ،تردید به نمایش بگذارید، مطالب را مختصر و گیرا
و گرافیک را ساده نگه دارید. اگر وبسایت شما آسان به چشم بیاید افراد بیشتری برای مرور وب مراجعه
خواهند کرد.
3*ارائه پیشنهادات خاص و تاثیر برانگیز
ارائه پیشنهاداتی مانند بن تخفیف جهت بیشترین اشتراک گذاری، شرکت در مسابقه پیامکی و اهداء جایزه و
تعیین یک جایزه دهان پر کن جهت سقف خرید و ....مخاطب را خود بخود مشتاق و جذب میکند.
4*کلمات کلیدی
خودتان را در برابر مردم به شیوه ها و برچسب های مختلف به نمایش در بیاورید ، میتوانید وب سایت های
آموزشی مربوط به محصول خود را ایجاد کنید هر چیزی که میشود اطلاعات مربوط به نوع کسب وکارتان را
با آن در معرض دید گذاشت.
5*استفاده از پیامک صوتی و تبلیغات صوتی
شما میتوانید به راحتی با نمایندگی پنل پیامک و پنل پیامک صوتی صدایتان را به گوش همه برسانید.
6*استفاده از رسانه های اجتماعی
با توزیع فرم های وب در مورد کسب و کارتان اطلاع رسانی کنید.. اطمینان داشته باشید که آنها می توانند
به افزایش لیست مخاطب و شناخته شدن شما به طور مستقیم تاثیر گذار باشند.
7*چیزهای بی اهمیت همیشه محبوب هستند.
از پشتیبان و ارائه دهنده خدمات پیامکیتان( پنل اس ام اس و پنل پیامک ) تقاضای ایجاد یک طرح
وموضوع جذاب کنید که درعین حال یک آگهی تبلیغاتی است ومیتوانید با اشتراک گذاشتن آن برای
برقراری ارتباطی با مخاطب استفاده کنید که آن با انتخاب شما به مشتری شما تبدیل می شود.
8*ترجیحات مشتری
اجازه دهید آنها از طریق بررسی ها و رسانه های اجتماعی و سامانه ارتباط تعاملی جهت خواسته ها ، پیشنهادات ، انتقادات وترجیحاتشان با شما صحبت کنند.شک نداشته باشیدکه اگردرفهرست مخاطب شما نیست ممکن است به شما اجازه اضافه کردن آنها را به فهرست مخاطبین را بدهد.
07137325725
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 3 آذر 1397برچسب: تبلیغات صوتی, پیامک صوتی, بازاریابی پیامکی, پنل اس ام اس, بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400, سرویس پیام کوتاه, پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز, پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک , توسط smsreson
"مهدی هاشمی" پروژه فوق سری ساواک بود.
نشست «بیت آیتالله منتظری و دهه ۶۰» شب گذشته با حضور سلیمینمین، مرتضی باقری، مصطفی ایزدی و مجتبی لطفی برگزار شد.
نشست «بیت آیتالله منتظری و دهه60» شب گذشته(30 آبان) در دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به همت انجمن اندیشه و قلم با حضور عباس سلیمینمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، مرتضی باقری از موسسین واحد نهضتهای آزادیبخش، مصطفی ایزدی فعال سیاسی و مجتبی لطفی عضو دفتر مرحوم منتظری برگزار شد.
امام خمینی پیش از انقلاب "مهدی هاشمی" را قاتل میدانست.
در این نشست، عباس سلیمینمین پژوهشگر تاریخ انقلاب در مناظره با مجتبی لطفی عضو دفتر آیتالله منتظری، با اشاره به قتلهایی که توسط باند مهدی هاشمی معدوم از جمله قتل مرحوم حشمت و فرزندانش و بحرینیان، اظهار داشت: امام قبل از انقلاب هم نسیت به مهدی هاشمی حساس بودند و وی را بهعنوان یک قاتل میشناختند و به طلاب و انقلابیون هرگز اجازه ندادند که از مهدی هاشمی دفاع شود و این مطلب برای مرحوم منتظری هم روشن شده است.
وی افزود: قبل انقلاب هم که ما در اتحادیه انجمنهای اسلامی اروپا بودیم، امام گفته بودند حق ندارید از مهدی هاشمی دفاع کنید.
منتظری حقوق مردم را در ماجرای قتلهای باند مهدی هاشمی نادیده میگیرد.
سلیمینمین در پاسخ به اظهارات مصطفی ایزدی که پیش از آغاز مناظره گفته بود آیتالله منتظری به حقوق مردم حساس بودند، اظهار داشت: آیتالله منتظری بعد انقلاب مسئولیتهای فراوانی در قوه قضائیه داشت و تائید صلاحیت قضات برعهده وی بود و اما قتلهایی که توسط باند مهدی هاشمی صورت گرفته نادیده میگیرد و لااقل در یک مورد میگوید اطلاع داشته و با مهدی هاشمی بر سر کشته شدن مرحوم شمسآبادی بحث داشتند. آیا حقوق مردم ایجاب نمیکرد که به مهدی هاشمی بگوید خودت را معرفی کن؟
این پژوهشگر تاریخ انقلاب ادامه داد: آیا دفاع از حقوق مردم ایجاب نمیکرد که وقتی کسی قتل مرتکب شده در دادگاه این مسئله مطرح شود؟ متاسفانه آقای منتظری در جواب دستگیری مهدی هاشمی میگوید مگر مملکت هرج و مرج است و قتل نیاز به شاکی خصوصی دارد! آیا اگر مقتولی کسی را نداشت که به عنوان شاکی خصوصی شکایت کند قاتل نباید محاکمه شود؟ این استدلال منتظری برای مقابله با نظر امام محل تاسف است.
لطفی: منتظری قسم میخورد دخترم عکس امام را مقابل من پاره نکرده است.
در ادامه این مناظره مجتبی لطفی گفت: قتل بحرینیان توسط باند مهدی هاشمی نبود و آیتالله قدوسی مسببان آن را محاکمه میکند. درباره اینکه امام پیش از انقلاب مهدی هاشمی را قاتل میدانست باید بگویم که منبع این خبر تنها آقای حمید روحانی(زیارتی) است که از انصاری نجفآبادی شنیده است و انصاری در گفتگو با من این را تکذیب کرد. در نامهای که سید حمید روحانی بههمراه آقایان امام جمارانی و کروبی خطاب به منتظری در سال 67 نوشتند آمده است که "دختر منتظری عکس امام را مقابل چشم منتظری پاره کرده و وی خندیده است" اما آیتالله منتظری در حضور من میگفت والله این تهمت دروغ است.
سلیمینمین در ادامه این بحث گفت: نظر امام درباره عدم حمایت از مهدی هاشمی به ما در اتحادیه انجمنهای اسلامی اروپا رسیده بود و نمیتوان اسناد تاریخی را زیر سوال برد، حتی آقای صادق طباطبایی هم به این مسئله اشاره میکند. امام در نامهای به تاریخ 12 مهر 65 به منتظری مینویسد که انتساب مهدی هاشمی به شما خطر بزرگی است و شما دامن خود را از ارتباط با سید مهدی پاک کنید، اما آقای منتظری در واکنش به امام، مهدی هاشمی را مخلص انقلاب و نظام میداند و میگوید در عقل و تدبیر و تعبد و تقوا از فرمانده سپاه و وزیر اطلاعات بالاتر است.
وی افزود: در یکی دیگر از نامههایش منتظری قبول میکند که مهدی هاشمی مشکل دارد اما با فرافکنی میگوید به مشکل گرانی و جنگ برسید بعد به مهدی هاشمی!
سلیمینمین: مهدی هاشمی پروژه فوقسری ساواک بود
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با بیان اینکه مهدی هاشمی پروژه فوق سری ساواک بود تا اینگونه مطرح کنند که طرفدار امام نماینده آیتالله خویی را کشته است و یک اختلاف بین افراد مذهبی ایجاد کنند و نهضت زمینگیر شود، اظهار داشت: مهدی هاشمی پیش از انقلاب در صبحگاهها پادگان حضور مییافت و برای سلامتی شاه دعا میکرد اما با همه اینها آقای منتظری میگوید که من بعید میدانم مهدی هاشمی ساواکی باشد.
سلیمینمین با اشاره به اعتصاب منتظری بعد دستگیری مهدی هاشمی و قطع ملاقاتها خاطرنشان کرد: برای شکستن این اعتصاب دیداری بین احمدآقا، آیتالله خامنهای، مرحوم هاشمی، مرحوم موسوی اردبیلی و منتظری برگزار میشود. در این جلسه آقایان هاشمی و خامنهای به گریه میافتند و هرچه امام میگوید سرنوشت خود را به مهدی هاشمی پیوند نزنید منتظری گوش نمیدهد. بعدها منتظری ادعا میکند من با امام ارتباطی نداشتم تا به وی توضیح دهم، اما خود شاگردان منتظری در کتاب "واقعیتها و قضاوتها" به این دیدار اشاره میکنند و مرحوم هاشمی هم در خاطراتشان این دیدار را ذکر میکند.
وی افزود: بعد کشف جنازه افرادی که توسط مهدی هاشمی کشته شدند، منتظری طی اطلاعیهای میگوید به جرمها و اتهامات وی رسیدگی کنید. منتظری میدانست که امام راحل با کسی شوخی ندارد و ممکن است کار مهدی هاشمی به اعدام کشیده شود. بعد اعدام مهدی هاشمی بازهم تهدید میکند و میگوید اتهامات وی دروغ و ساخته و پرداخته وزارت اطلاعات است. امام مهر سال 65 مستقیما به آقای منتظری نامه مینویسد و در مورد رسیدگی به پرونده جنایات منتسب به سیدمهدی تذکر میدهد اما منتظری در خاطراتش قتل توسط سیدمهدی را قبول ندارد و زیربار محاکمه نمیرود، او را از همه مسئولان امنیتی و نظامی بالاتر میداند و گناهش را "بز اخفش نبودن" میداند و امام را تهدید به کناره گیری میکند.
در ادامه عضو دفتر آیتالله منتظری، با اشاره به اینکه منتظری قبل انقلاب مخالف مجاهدین خلق بود و به احمد فرزندش سفارش میکند که جذب منافقین نشود، گفت: با اینحال وی درباره روش جمهوری اسلامی با منافقین بحث داشت و میگفت با این کارها منافقین در دنیا مظلوم نمایی میکنند. من خودم با مهدی هاشمی مخالفم و براساس اصول دین به مهدی هاشمی اعتراض دارم کما اینکه اکنون هم با رفتارهای تندروانه مخالفم.
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 آذر 1397برچسب: , توسط smsreson
نکاتی برای ارتقأ لیست پیامکتان
متن از پنل اس ام اس شیراز
با بررسی ها و برآوردهای انجام شده در حدود 5/4 میلیارد کاربر تلفن همراه و بیش از85 میلیون شبکه اجتماعی تلفن همراه تا سال 2018 پیش بینی شده است ، پس لازم است که بدانید برای توسعه کسب وکار و برند شما ، با داشتن استراتژی و دانستن تاکتیک های بازاریابی ونوع آن بسیار مهم هستند. ما ( نمایندگی پنل پیامک شیراز ) با بیش از 10 سال تجربه و سابقه تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی بهترین و موثرترین تاکتیک های پیشرفته بازاریابی پیامکی و نحوه استفاده از آنها را به شما نشان میدهیم.
جستجوهای تلفن همراه
طبق مطالعات انجام شده توسط گوگل، متوجه شدکه 65 درصد ازشرکت کنندگان یا برای تحقیق ، یا جستجوی اطلاعات و یا برای خرید آنلاین از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کرده اند. یکی از مهمترین کانال های بازاریابی و تمرکز به روی آن ، مرورگر تلفن همراه است و شما باید از تکنیک ها وروشهای مناسب برای بهینه سازی تلفن همراه آگاه باشید.پنل پیامک شیراز شما رادر امر یاری میکند ، علاوه بر بهینه سازی مرورگر تلفن همراه، باید دانست که چگونه یک وب سایت تلفن همراه قابل تبدیل را ایجاد کنید. ارائه دهنده های وب سایت های تلفن همراه وکانال های بازاریابی باید ، سهولت در استفاده ، وضوح در طراحی ودسترسی ساده به کانال ها را برای انجام اقدامات کاربران فراهم کنند.
اپراتور تبلیغات صوتی بهترین راه برای ایجاد یک وبسایت پاسخگو برای دستگاه های تلفن همراه است که ارائه محتوا و اطلاعات و تشخیص آن را برای استفاده ی بازدید کننده آسان میسازد. در مطالعه انجام شده عمدتا فعالیت های کاربران گوشی های هوشمند درحوزه سرگرمی و ارتباطات است بدین معنا که ارائه محتوای ارزشمند، سرگرم کننده، جالب وقابل تعامل، در هنگام ایجادکانال های بازاریابی و استراتژی های دردست اقدام برای تجاری سازی بسیار مهم است. محتوای وب سایت های تلفن همراه باید مشخصه های در قالب تلفن همراه باشد یعنی بدون مقالات یا مطالعات طولانی،باید دارای سرگرمی ها و اطلاعات و محتوایی مختصر باشد که مخاطب اذیت نشود.
برنامه های موبایل
با تجربه و سابقه ی طولانی که ما در این زمینه داریم و بررسی های انجام شده توسط کارشناسان و متخصصین ما در حال حاضر کاربران ومخاطبین 10٪ زمان بیشتری را با برنامه ها ، وب سایت ها وکانالهای تلفن همراه صرف میکنند. پتانسیل زیادی برای ایجاد تعامل با مصرف کنندگان از طریق برنامه های نوآورانه، سرگرم کننده و اجتماعی وجود دارد. شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه و برنامه های در حال توسعه ای که از تجارب گذشته با مصرف کننده گان کسب کرده است ، عناصر کلیدی را در نظر دارد که محتوا وپوشش برنامه ها ، سرگرم کننده و ساده باشند ، همچنین به منظور ارتقاء محصولات ، با استفاده از رسانه های غنی مانندپیامک تبلیغاتی ، پیامک صوتی و تبلیغات صوتی دروازه های پیشرفت وترقی را برای شما باز خواهد کرد.
بازاریابی اس ام اسی
با رشد تلفن همراه استفاده از آن و آمار 98% پاسخگویی مخاطب به پیامک های ارسالی شکی در موفقیت تاکتیک های بازاریابی و استراتژی ما برای جذب مخاطب انبوه و ارتقاء کسب وکار و تجاری سازی برند شما نیست و ما تمام استراتژیها وتکنیکهای بازاریابی و تبلیغات را آزمایش کرده ایم ، با اطمینان خدمتتان عرض میکنیم که در اقتصاد در حال توسعه تلفن همراه ، تبلیغات و بازاریابی پیشنهادی ما ضروری و پل ترقی شما خواهد بود.
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 آبان 1397برچسب: تبلیغات صوتی, پیامک صوتی, بازاریابی پیامکی, پنل اس ام اس, بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400, سرویس پیام کوتاه, پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز, پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک , توسط smsreson
صفحه قبل 1 ... 41 42 43 44 45 ... 57 صفحه بعد
|
|